ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА, ЯК  ІНСТРУМЕНТ  УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ

Організаційна культура - це внутрішнє джерело стимулювання інноваційного розвитку закладу середньої освіти і важливий напрям діяльності нашої школи у сучасних умовах, який потребує ефективного проєктування і розвитку. В свою чергу, проєктування розвитку організаційної культури неможливе без здійснення всебічної оцінки її стану в конкретних умовах.

Досвід оцінки існуючого стану і проєктування представлений Вашій увазі у відеоогляді, який підготували директор школи Андрій Марківський і вчитель англійської мови Оксана Кулік. Він складається з трьох частин. Перша частина - це виклад загальної теоретичної характеристики організаційної культури, її призначення, складових і функцій.

Друга частина огляду дає опис організаційній культурі школи і її елементів, які склалися багато часу тому, є традиційними і передаються кожному наступному поколінню педагогів.

Перед сучасним закладом освіти постає потреба нової ідеології управління, нового характеру зв'язків і взаємовідносин у внутрішньому і зовнішньому середовищах. Школа не може бути ефективною, якщо вона не буде адаптуватися до зовнішнього середовища, пристосовуватися до його змін, розробляти найбільш ефективні методи реагування. З іншого боку, неможливо говорити про заклад освіти, якщо він не буде створювати свого власного внутрішнього простору, особливої внутрішньої організаційної атмосфери і вирішувати задачі внутрішньої інтеграції (створення цілісності).

Саме розкриттю цих аспектів організаційної культури присвячена третя частина відеоогляду. Вона дає уявлення про те, як видозмінюється і трансформується організаційна культура школи в сучасних умовах реформування освіти. Демонструє появу нових аспектів і інноваційних складових, а також описує нові інструменти управління закладом на основі організаційної культури, що знаходиться у постійному розвитку.


НАТИСНІТЬ НА СТРІЛКИ З БОКІВ І ПЕРЕГЛЯНЬТЕ СЛАЙД-ГАЛЕРЕЮ

НАТИСНІТЬ НА РОЗДІЛ, ЯКИЙ ВАС ЗАЦІКАВИВ І ПЕРЕЙДІТЬ НА НЬОГО