НАСКРІЗНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС

Виховний процес гімназії № 11 побудований на проєктній діяльності здобувачів освіти на основі педагогіки партнерства між педагогами і учнями. Протягом кількох останніх років цей напрямок є для нас успішним і продуктивним, дозволяє залучити до діяльності велику кількість дітей, розкривати їх творчі, інтелектуальні і організаторські здібності, формувати ключові компетентності. Методичні відеоматеріали, представлені Вам для перегляду, ознайомлять з самою технологією проєктної діяльності, розкажуть про досвід нашої роботи у цьому напрямку і представлять окремі проєкти, що стали найбільш популярними серед користувачів наших медіа-інформаційних ресурсів.

ПРОЄКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ  ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

Сучасний етап розвитку національної системи освіти та виховання потребує технологій, які б сприяли створенню умов для саморозвитку та самореалізації особистості, формуванню особистісної конкурентоздатності, створення виховного простору, спрямованого на виховання конкурентоспроможної особистості, котра зуміє розробляти свої життєві плани, самостійно використовувати знання для розв'язання проблем. На нашу думку, оптимально відповідає цій потребі проєктна учнівська діяльність.

Відео, яке Ви переглянете, підготовлене заступником директора з навчально - виховної роботи Валентиною Ковальчук, обґрунтовує вибір педколективом гімназії саме проєктних технологій, як засобу реалізації виховних завдань. Ви ознайомитесь з описом практичної реалізації учнівських проєктів протягом навчального року по класах, їх змістовими особливостями і представленням результатів в умовах підпорядкування цьому виду роботи всіх дій вчителів, класних керівників і здобувачів освіти.

Проєкт у структурі діяльності гімназії є альтернативним способом організації виховної роботи і не виключає традиційні принципи планування та організації виховного процесу. Він став складовою частиною інноваційного розвитку організаційної культури нашого закладу, надав нові інструменти для управління виховним процесом і гімназією в цілому, створив передумови для формування ключових компетентностей (соціальних, полікультурних, інформаційних, комунікативних тощо) і самостійності учня в осягненні нового, стимулюючи його природну допитливість і творчий потенціал.

АНДРІЇВСЬКІ ВЕЧОРНИЦІ ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ


Українська традиція святкування для Апостола Андрія Первозванного є надзвичайно насиченою і захоплюючою. Багатий зміст свята на українські традиції, звичаї, обряди не міг не зацікавити педагогів і класних керівників, тим більше, що головою нашої гімназії є пан Андрій. Під час складання річного плану роботи закладу, відзначення цього дня було заплановано у формі реалізації учнівського проєкту, відповідно до концепції використання цого виду діяльності у виховному процесі гімназії.

Головним куратором проєкту і постановником свята стала педагог-організатор Олена Вакулюк, яка засобами педагогіки партнерства об'єднала навколо себе дітей, їх батьків, класних керівників і втілила в життя загальношкільний творчий задум, представлення якого Ви маєте можливість переглянути, поринувши в дух української автентики.

Серед головних персонажів свята були: господиня (вчителька англійської мови Оксана Кулік), та господар (вчитель фізкультури Олексій Сінько) в гості до яких завітали дівчата і хлопці (учні десятого класу). Усі присутні мали змогу поринути в атмосферу української унікальності і відчути себе учасником справжнісіньких вечорниць. Під час цього веселого і колоритного дійства учасники проєкту пригадали народні обряди, пісні, фольклор, ворожіння, кусання калити. В цих умовах діти мали можливість розширити свої знання про українську культуру, проявити свої таланти і відчути себе акторами.

Загалом відзначення андріївського свята відбулось в нашій гімназії лише другий раз, але встигло полюбитися всім дітям і педагогам, а також стати тією особливістю організаційної культури нашого закладу яка вирізняє його серед інших і додає неповторного шарму.

Запрошуємо і Вас поринути в самобутній світ українських народних гулянь.

           МУДРІ І БАГАТІ ЛІТАМИ             РЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВСЬКОГО ПРОЄКТУ

Щороку 28 жовтня відзначається чудове, душевне, сімейне свято - День бабусь і дідусів. З метою шанобливого ставлення до літніх людей, виховання любові і турботливого ставлення до людей похилого віку, вихованці 3-А класу під керівництвом класного керівника Валентини Ковальчук у співпраці з учнями 7-А класу (керівник Ірина Кашперук) здійснили реалізацію проєкту «Мудрі та багаті літами».

В рамках проєктної діяльності було організовано і проведено ряд заходів, а саме: виховні години, виставки малюнків, майстер - клас по виготовленню вітальних листівок, тощо.

Заключним етапом проєкту стало створення відеофільму «З Любов'ю до дідуся і бабусі...». У якому прозвучали чудові вірші, прислів'я та теплі і щирі слова на адресу бабусь і дідусів у виконані учнів 3-А класу. Його родзинкою став відеокліп до пісні про дідуся, в якому учасниками стали дідусь з своїми онуками Дмитром і Анною.

Пропонуємо Вам переглянути цей приклад реалізації проєктної діяльності класів в системі виховної роботи школи і неодмінно згадати під час перегляду своїх бабусь і дідусів.


© 2020 Андрій Марківський. Всі права захищені 
Гімназія № 11 міста Бердичева Житомирської області
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати